تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آس دیجیتال می‌باشد.

آس دیجیتال موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
آس دیجیتال موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
در آس دیجیتال، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی آس دیجیتال، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
آس دیجیتال بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید. (در شرایط خاص آس دیجیتال کالاهایی که ارزش آن بیش از سی میلیون تومان است را باز کرده و پس از تست برای مشتری ارسال خواهد کرد.)
با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط آس دیجیتال قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی آس دیجیتال کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که آس دیجیتال ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط آس دیجیتال كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.
تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آس دیجیتال می‌باشد.
مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، ساعت مچی، ساعت هوشمند بیمه‌ی حمل می‌گردند. آس دیجیتال نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به آس دیجیتال اطلاع داده شود تا آس دیجیتال بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به آس دیجیتال اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری آس دیجیتال مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت آس دیجیتال داشته باشد آن را به آس دیجیتال اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات آس دیجیتال مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ی آس دیجیتال قرار گرفته باشد) پس از برگشت به آس دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان آس دیجیتال کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف دو روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان آس دیجیتال بررسی و یا تعمیر شود، آس دیجیتال مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید آس دیجیتال از پس گرفتن آن كالا معذور است.
چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ی آس دیجیتال قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به آس دیجیتال عودت دهد هزینه عودت و ارسال مجدد بر عهده آس دیجیتال خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس آس دیجیتال عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به آس دیجیتال در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.
در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس آس دیجیتال ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و آس دیجیتال از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
در آس دیجیتال قیمت گوشی ها جهت تنظیم بازار در حداقل ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل از آس دیجیتال وجود ندارد. سفارشهایی که به صورت متعدد و تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو شده و وجه به حساب پرداخت کننده بازگردانده خواهد شد.
در صورت لغو سفارش، آس دیجیتال دو روز کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.
خرید آنلاین از آس دیجیتال تنها از طریق سایت www.acedigital.ir امکان پذیر است.