رویه بازگرداندن کالا
۱ – اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
۲ – در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.
۳ – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود و بدون خارج شدن از بسته بندی مرجوع گردد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
۴ – برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آس دیجیتال جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
– درصورت ارسال با پست پیشتاز یا تیپاکس، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@acedigital.ir ایمیل کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان آس دیجیتال امکان تست آن را داشته باشند.
آدرس: تهران، سهروردی، خیابان وراوینی، خیابان زیرک زاده، پلاک ۴۲، طبقه دوم، واحد ۱۰
کد پستی: ۱۵۷۵۷۵۴۶۶۳
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آس دیجیتال برسد، هزینههای ارسال به عهده آس دیجیتال است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس info@acedigital.ir ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آس دیجیتال، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.