آس دیجیتال
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آسودگی خاطر و رضایت‌ مندی مشتریان همواره از اولویت ‏‌های آس دیجیتال بوده است و آس دیجیتال در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، آس دیجیتال ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 


 

1: در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

 

1-1: اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی، زدگی، خط و خش یا پارگی داشته باشد.

2-1: 24 ساعت پس از تحویل کالا مشکل به واحد پشتیبانی آس دیجیتال اعلام شود.

3-1: در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.

4-1: اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود و بدون خارج شدن از بسته بندی مرجوع گردد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

5-1: برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

 

2: کالا را چطور ارسال کنید؟

 

1-2: لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

2-2: از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آس دیجیتال جداً، خودداری کنید.

3-2: برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

4-2: در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

5-2: درصورت ارسال با پست پیشتاز یا تیپاکس، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره واتساپ 09357772608 ارسال کنید.

6-2: اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان آس دیجیتال امکان تست آن را داشته باشند.

 

 

3: آدرس ارسال

 

آدرس: تهران، مطهری، بعد از مترو مفتح، خیابان مهرداد، خیابان وراوینی، خیابان زیرک زاده، پلاک 42، طبقه 2، واحد 10

مشاهده آدرس بر روی نقشه: مشاهده

کد پستی: 1575754663

لطفا شماره موبایل 09910093145 را به عنوان گیرنده به تیپاکس یا پست ارائه دهید.

 

 

4: هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

1-4: اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آس دیجیتال برسد، هزینه‌ های ارسال به عهده آس دیجیتال است.

 

2-4: برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به شماره واتساپ 09357772608 ارسال فرمایید.

 

3-4: در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آس دیجیتال، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

 

5: پس از ارسال و مرجوع کردن کالا مبلغ سفارش چطور به حسابم بازگردانده خواهد شد؟

 

پس از ارسال کالا به آس دیجیتال، با کلیک بر روی ارسال تیکت؛ با ثبت تیکت به بخش حسابداری ادامه فرآیند بازگشت وجه را انجام دهید.


 

آموزش ثبت تیکت به بخش حسابداری آس دیجیتال

 


پس از ورود به بخش تیکت با کلیک بر روی ورود به حساب کاربری به صفحه کاربری هدایت می شوید.

ورود به سامانه پشتیبانی تیکت گروه آس

در صفحه جدید؛ با وارد کردن شماره موبایل و کلیک بر روی گزینه ورود در مرحله بعدی کد ورود برای شما پیامک خواهد شد.

ورود به سامانه پشتیبانی تیکت گروه آس

پس از ورود به حساب کاربری با کلیک بر روی دکمه ارسال تیکت جدید وارد بخش تیکت ها می شوید.

ارسال تیکت در سامانه پشتیبانی تیکت گروه آس

در این صفحه بخش مورد نظر خود را حسابداری انتخاب کرده و در نوع گزارش دریافت وجه کالا مرجوع شده را انتخاب کنید.

عنوان تیکت می بایستی شماره سفارش درج شود. در بخش محتوای تیکت دلیل مرجوع شدن، شماره شبا و شماره حساب بانکی متعلق به نام سفارش دهنده درج شود.

نمونه تیکت بازگشت وجه در سامانه پشتیبانی تیکت گروه آس

پس از انجام مراحل بالا بر روی دکمه ارسال تیکت کلیک کرده و منتظر بررسی کارشناسان آس دیجیتال باشید. تمامی اطلاع رسانی ها از طریق پیامک ارسال خواهد شد.