۱ - شماره سفارش یا شماره موبایل ۲ - دلیل مرجوع کردن سفارش خرابی کالاخرابی بسته بندی یا رنگ و رورفتگیقیمت کالا نسبت به بازار بیشتر بودمورد پسند نبودعدم ارسال به موقع کالا ۳ - شماره پیگیری تیپاکس یا پست ۴ - نام بانک ---ملتملیسپهانصارشهردیرفاهسینامسکنآیندهسامانتجارتقوامینکشاورزیصادراتپارسیانپست بانکگردشگریکارآفرینسامانسرمایهپاسارگادایران زمینتوسعه تعاونصنعت و معدنموسسه مللموسسه نورموسسه کوثرموسسه توسعهموسسه کاسپینقرض الحسنه رسالتقرض الحسنه مهر ایران ۵- شماره شبا ۶ - نام و نام خانوادگی